babym22 Böyle olan var mı sütüm çok gitse de sağıp göğsü biraz rahatlatıp versem de bazen böyle oluyor nefesimtidiyor çok korkuyorum 😧 1,5 aylığız
Yelizemirvolkan babym22 sol göğsümde aynı sıkıntıyı yaşadım. Bir süre sonra akışı azalacak bebeğin daha güçlü çekecek merak etme. Çözüm bende sağıyordum ama yine boğulacak gibi oluyordu ama bir şey olmaz merak etme. 15 aylık hala emiyor.. 1-2 aya düzene girer senin de
Yelizemirvolkan babym22 şimdi de aklıma geldi sen yan uzan bebeğinde yan uzanarak emsin akışı engelliyor boğulcak gibi olmuyor ben öyle yaptım uzun bir süre
Coala babym22 hemen iki kaşının arasını yukarıya doğru çektirin çok bastırmadan 3.4kez yapmanız yeterli düzelecektir 👍🏻😊
Zeynep088 babym22 ben bi çare bulamadım reflü de var bizde ayrıca emerken ayrı bi dert emdikten sonra ayrı bi dert
Mavis34 babym22 bir doktora gösterin arkadaşımın bebeğinde aynı durum vardı kalbine bakalım dediler ve sıkıntılı çıktı o yüzden mutlaka gösterin
Mervebulut55 babym22 ya kizlar konu dışı ama 11 gunluk bebegim var 3 gun once gobek bagi dustu ve ara ara azicik kan geliyo yani nokta nokta basina gelen varmi ? Yarin hastaneye gidicez
Alpingo Mervebulut55 evrt benim geldi,oraya küçük bişi sürüylşar acısız eğer şansın varsa acil değilde bugun bi doktora görün hemen yapar