Annem cok hasta heryerinde bır sorun var tansıyonu 21 cıkıyor ama bir turlu muane olamadı en songecen yine hastaneye kaldırıldı :( bu seneye kadar maune ucreti yoktu şimdi kaldırmıslar durunlarıda yok ne yapıcaz bilmşyorum devlet geri getirirmi :( bedava muaneyi