Merhaba hanımlar 🌸
2 gün önce göğüsümün altında bir yara oluştu. Ben oğlum emerken dişleriyle yaptığını düşündüm ama ısırma huyunu unutalı çok oldu.
Bu arada göğsümün sol tarafında sanki bir damar gibi kırmızı belirginlik vardı .
Bugün yarada iltihap olduğunu farkettim, çok az çıktı ama yaranın çevresi tamamen sert ve şiş .
Yara diyorum ama öyle büyük değil, sivilce misali.
Emzirmekte zorlanıyorum ve acısına dayanamıyorum 😭
Bu arada oğlum bir yaşında, böyle bir durum yaşayan var mı?
Doktora gideceğim ama nereye gitmeliyim ne yapmalıyım?
Yardımcı olursanız çok sevinirim 💕