Momylion Kumkizanasi kusma yok sanirm ama emme isteği hiç olmadı doğar digmaz yoğunbakıma aldılar şuanda çok az var bilgi aldıkça öğreniyoruz
Mavis34 Momylion rabbim.sifa versin. Benim bebeğinde de hafif enfeksiyon vardı ve çok yaptı ememedi hic kan şekeri çok düştü yarim saat yanında durmadan yoğun bakımda alındı ama 10 güne çıktı çok sukur
Momylion Mavis34 aminn inşallah antibiyotik tedavisi mi oldu bebeğinizde benimde öyle hiç yanımda durmadan aldılar
Momylion Miracinannesi2 emme refleksi yok dediler denedik emmedi sonra götürdüler daha sonra enfeksiyon dediler crp değerini demediler sanirm 0.2 olması gerekiyormuş 4 küsurmüs bizimki bugün doktor demiş
Miracinannesi2 Momylion benim bebeğim de aynı şekilde yoğun bakımda kaldı 7 gün antibiyotik tedavisi yapıldı korkmayın zor bir süreç ama geçiyor yenidoğan bebekler zaten çeneleri çabuk yoruluyor emerken zamanla güçlenecek inşallah
Momylion Mavis34 aynen benimkini de şırınga ile besliyorlar anne sütü ve mama ile sağıp gönderiyorum. Peki bebeğiniz çıkınca emmesi düzeldi mi sizi emdi mi ?
Mavis34 Momylion 1 ay çok zor geçti biberona alışmıştı orda ve göğüs için yoktu tutamıyordu o yüzden istemiyordu memeyi sağarken zamanla uçlar biraz çıktı ben her beslenme saatinde memeye ısrar ettim vs 40i çıktığında mamayı kesip memeye gecmistim
Momylion Miracinannesi2 inşallah inşallah çok zor bir süreçmis bazen içimi ferahlatiyorum bazen çok kötü şeyler düşünüyorum 🥺
Miracinannesi2 Momylion sizi çok iyi anlıyorum bebeğinize kavuşacağınız anı düşünün asla kötü şeyler düşünmeyin sütünüz azalır