ikrammm Bebeği 4 ay civarı olup aranızda Covid geçiren Var mı hanımlar ne gibi şikayetleiriniz oldu bebeğinizde nasıl geçti süreç ?
Ygmrakts ikrammm ilk gün ateşi çıktı gözleri sulanıyordu çok huysuzlaşmıştı. Doktoru covid büyük ihtimalle dedi test yaptırdık ve pozitif çıktı. Sadece iki kez calpol verdim ateş düşmesi için ve ışık duş aldırdım. Bol boş emzirdim yorgun olduğu için çoğunlukla uyudu minik yavrum. 5 aylık bu arada bebeğim 4 güne iyileşti şükür burnunu da sık sık açtım.
Haticekablan ikrammm bebeğim 1 yaşında ateşli havale geçirdi hastaneye kaldırdık sonra aynı gece tekrar nöbet geçirdi meger covidmis 24 saat ateşi düşmedi hep uyumak istedi 3 gün hastanede yattık sonra taburcu olduk bugün sabahtan kusmaya başladı tekrar hastaneye kaldırdık akşam eve geldik ne kadar zormuş bu hastalık bu hayat annelik zaten psikolojisi sağlam biri değildim çok çabuk modum düşerdi şimdi helak oldum şuan uyuyamıyorum ya uyurken kurarsa diye Allah hepimizin yardımcısı olsun
Gzmbzks ikrammm Bir gun burun tıkanıklığı bir gun hafif oksiruk hapsuruk 2 3 saatlik ateş çıktı 5 gun boyunca saat basi uyandı onun haricinde bisey olmadi çok şükür rabbim şifa versin inşallah canımm emziriyorsan bol bol emzir 🙏
Belinayss Merhaba bizde eşim pozitif di ertesi günü kızımda ateşlendi ve 18 aylık hayatında ilk defa böyle bir ateş gördum çünkü hiç ateş durumu yaşamadık . 3 gün sabit sürdü ateşi . Çok yükselmedikce panik yapmadım çünkü ablam doktor . Muhtemelen pozitif dedi ve 3 gün ateş durumu oldu sonrasında normale döndü .
Papatya08 Belinayss Bende 8 gün önce rahatsızlandım başım ağrımaya başladı sonra ağrısı artı sonra üşümeye başladım ateşim çıktı acile gittik emzirdiğim için pek bir şey yapamayacaklarını söylediler parolun serumunu yoladılar kutu öksürüğüm vardı onu da söyledim ertesi gün gel test ver o zmn dedi geldik ertesi gün test verdik pozitif çıktı 30 günlük bebeğim vardı onun ateşi çıkmadı ama gözü sulanmaya başlamıştı burun tıkanıklığı arada öksürüp hapşırmak bebeğim de kovit oldu mu acaba test yapmadılar zaten bugün çıktık karantinadan bir etki bırakır mi bende veya bebeğimde ?
ikrammm Ygmrakts benim bebeğimde 3 gün önce 2 gün süren ateş oldu 38 e çıkınca doktora gittik kanın da yüksek enfeksiyon çıktı onun ateş yaptığını söyledi antibiyotik verdi yolladı bende ve Babasında da halsizlik boğaz ağrısı geniz akıntısı var korkuyorum bebeğim için ya covidsek diye
Belinayss Zaten çok yüksek olmadı stabil seyretti ince giydirdim ablam calpol ver 4 saatte bir dedi. Calpol harici ilaç verme dedi öyle öyle atlattık ama eminim yani bebeğime de geçtigine .
Belinayss ikrammm bana bişey olmadı kuzum eşim pozitif di . Bebeğim de ateş oldu tam 3 gün sürdü sonrasında grip oldu burun akıntısı falan yaşadık buhar verdik. Şurup kullandık . Şimdi daha iyiyiz şükür . Bebeğim de halsizlik huzursuzluk oldu sürekli ağladı . Hafif öksürük de vardı .
Belinayss Sende korkma Allah’ın izni ile hafif atlatırsıniz inşallah bebekler daha güçlü emin ol kalbini ferah tut sende eşinde bol etli ekşili şeyler yiyin portakal mandalina bol meyve takviye vitamin de alabilirsiniz . Bol bol su için çok faydası oluyor . Pekmez tüketin . Ihlamur bitki çayları bol bol dinlenin sıcak bı duş al sende gevşe kuzum stres olma sen kendine bak ki onlara da faydan olsun canını sikma 7 gün sürüyor zaten karantina inşallah herşey güzel olur.
ikrammm Belinayss çok teşekkür ederim canım benim içimi rahatlattın gerçekten 🙏🏻🙏🏻 Sizin gibi içten insanlar iyiki var ❤️🌹
belmayildiz malesefki bebeğim ağır geçirdi 😢 ateşle başladı ama ne yaptıysak ateşini asla dusuremedik evde ateş si 40 i bulunca korktuk ve hemen ambulans çağırdık testler yapıldı evet coviddi ama aynı zamanda kanda enfeksiyonu çok fazlaydı ve hemen yatış verildi doktor covidin kızımda etkisi enfeksiyonunu çok fazla yükseltmesi olduğunu söyledi tam 5 gün hastanede yattık.. doktor ilk defa bir bebek. u kadar ağır geçiriyor demişti .. minik yavrumu buldu :( şimdi çok şükür iyi ama sadece arada öksürüğü oluyor o kadar .. inşallah sorunsuz atlatirsiniz çok geçmiş olsun hepinize 🙏🙏
Dilaylaa Benim kızım ilk olarak 9 10 aylıktı sanırım covid olduğumuzda ben öleceğim sandım ama kızımda hiçbir belirti olmadı , ikinci olduğumuzda iki buçuk yaşındaydı bir gün ve gece ateşlendi bir kez kustu sadece o kadar 🤷