gozdekrks Hanimlar bebegine kimyon rezene anasonn veren varmi bir yerde okudum. Gaz çıkartması rahatlamasi icin günde 1 2 kez 1 çay kaşığı veriyorlarmış. Verenn varmii
SeninAnnenBirMelektiYavrm gozdekrks kayinvalidem çok ısrar etmişti verelim diyede onu da götürüp doktora sormuştum. Çocuğu zehirlemeye mi çalisiyosunuz demişti
HonKiPonKiDoNiNo gozdekrks Kimyonu sicak suya koyup, biraz demlendirip icebilirsiniz, yemeklerinize bol bol koyun.. bebegede verenler var doktorunuza danisin ama.. Ben hic kimyondan zehirlenen bebek gormedim.. Bircok Anne bunu yapmistir.
gozdekrks SeninAnnenBirMelektiYavrm allah allaahhh😔😑 okudum veriyoruz yapmışlardı sasirdim kaldım bende şimdi demekki zararli
asyaveannnesi gozdekrks valla 23 günlük bebeğim bizde veriyoruz 1-2 çay kaşığı bende zehirlenen bebek görmedim 😂
Ayazinannesiseyda Valla ben verdim annem dedi size ilaç mı vermistik bir çay kaşığı anason demleyip veriyorduk çok işe yaradı bizde çok şükür hiç gaz sorunu olmadı
Boncuk21 gozdekrks 1 aylıktan beri gazı olunca kimyonu kaynatıp 1-2 çay kaşığı veriyorum . Hiçte bir sorun yaşamadım . Vermeye de devam edeceğim ( İbrahim Saraçoğlu tarifini uyguluyorum )
MelinayAsel29 gozdekrks kekik yagi gaz cikarriyormus cayida verilebilir benim acimdan sakincasi joktur. Rezene veriyordum ben ayina gore uyvun olduğunda
Mavis34 gozdekrks benim bebeğim.kolikti artık dayanılmaz ağlama krizlerinde farklı günlerde 1 er çay kaşığı 2 kez verdim ve tüm vücudu kabardı dahada çok ağlamaları arttı doktora götürdüm.kimyon ağır gelmiş asla bebeğe verilmemeli dedi. Hatta sonra ben bile icmeyikestim bebeğim daha rahat oldu kesince
canparee gozdekrks kimyon da rezene de verdim canım sağlık ocağı doktorum dedi o da vermiş küçük bebekleri vardı bişey olmaz demişti bi sıkıntı sa olmadı rahatlatıyordu gayet de
Zehraasya gozdekrks zehirlemek ne ya biz nedn zehirlenmiyorz . Canm iki çocuğum var biri 3. Yasnda biri 3 aylik ikisinede rezene vs her ictgmde birer cay kasigi verdik sukur hcbsey de olmadi ve inanlmaz rahatladı doktrumada sordm birer cay kasigndan bseu olmaz dedi bu fare zehri degl somncta iciyorz ve sutumuzede karisiyo
Yasemin38 gozdekrks hayır canım kimyonu sen içebilirsin. Günde 1 maden suyu içebilirsin bebeğini gin içerisinde yüz üstü yatırabilirsin
karabiberimm gozdekrks ben vermiştim canım felaket gazlı bir çocuktu herşey denedim bende zararı olmadı ama faydası da olmadı gene de içine sinmiyorsa sağlık ocağının ebesine felan danışabilirsin