Bebegim çok şiddetli aglio şu 1 haftadır naptiysam mutlu edemedim uykudan uyaniyor uyuyanın kadar ağlıyor ağlarken sinir olup uyuyamıyor uyqninca tekrar başlıyor sevdiği ne varsa deniyorum ama hiç biri fayda etmiyor anne sütü almıyor mama içiyor doymuo desem sütüm gelmio desem tamam ama niye böyle anlamadım bitmis durumdayim