Gkceeb bir süre sonra göğüs terbiye oluyor çocuğun çektiği kadar geliyor. İlk başlarda ne kadar üreteceğini bilmediğinden dolu dolu oluyor. Bir süre sonra sert olması iyi değil zaten. Çiş kaka sayısı ve kilosu iyiyse asla düşünmeyin gerisini emzirin gitsin