Merhaba kızlar. Bebeğim 3 aylık akşam uykusuna dalamıyor aşırı ağlıyor hiçbir derdi yok altı temiz karnı yok gazı yokken neden ağlıyor bu kadar sizce? Saatlerini takip ediyorum sinyallerine bakıyorum bir iki kere esnedi mi veya durgunlaşıp gözlerini kaşıdı mı uyutuyorum yani saatini geçirmiyorum. Dalınca çok güzel uyuyor ama dalması çok uzun. Ağlamasa yine sorun yok ama çok ağlıyor. Kucakta hafif salınımla uyutuyorum başka türlü uyumuyor