Rose21 hep pütürlü verdim. Çatalla eziyordum ya da az blender yapıyordum. Bi ara hiç yemek istemediği zamanlar oldu. Diş çıkardık. O sıralar püre de yaptım. Ama genel olarak kaşığı sevmeyen bi bebeğim var. Kendi kendine beslenmek istiyor daha çok. 8,5 aylık oldu. Daha bu sabah pankek yaptım önüne koydum küçük küçük. Alıp alıp yedi. Öğürme refleksi çok normal. Şimdi daha az öğürüyor mesela bazen hiç öğürmüyor. Pütürlüye alıştırın derim. Direk önüne koymaktansa ilk etapta küçük küçük bölüp diline değil de yanak kısmına doğru koyun. Çiğneme refleksi direkt aktifleşiyor öyle 😂