Rose21 püre yok. Çorba da başta yok. Zaten 1- 1,5 ay 3 gün kuralıyla tadımla geçiyor. Bu sırada bebek yemeyi öğreniyor yavaş yavaş öğünlere geçiyorsunuz. Sıvıları bardakla veya kaseyle içmesine yardımcı oluyorsunuz. Çok telaşlı görünüyorsunuz, blw de sakin kalmak önemliki bebek de sakin kalsın. Öğürünce çıkarabiliyorlar zaten. Karpuz verdim demişsiniz ama karpuz zaten alerjik bir besin ve masum görünse de bebek için sindirmesi zor. Alerjik besinleri incelemenizi tavsiye ederim. Bir de çocuk bu zamana kadar süt veya mama alıyor. Hiç bilmediği katı bir şeyler yemeye çalışırken rahatsız olup kusması çok normal. İlk zamanlar yutamayınca boğulmamak için kendini kusturacak tabiiki.