Cnmcm123 bir şey olacak mı korkunuzU nasıl yendiniz dün gece yataktan düştü ve kafasını çarptı çekmeceye acile götürdük çok şükür bir sıkıntı yok dedi doktor ama ben o travmayı atamıyorum üstümden…
Baharyk Cnmcm123 Benim bebeğimde cekyat dan düştü çok korkmuştum hemen vücudunu kontrol ettim takip de kaldım çok şükür bişe olmadı bı sure tramva yaratiyo ama iyi olduğundan emin olduktan sonra geciyo tabi sonrasında daha dikkatli olmak gerekiyor
Mmomm Cnmcm123 bende bebeği ilk düşürdüğümde kendime gelemedim. Takibini yaptım doktoru ile iletişime geçtim, şükürler olsun hiç birşey olmadı. Düşmeyen çocuk yoktur heralde allah korusun bütün yavruları 🙏🏻
Sarikuzumalp Cnmcm123 Oğlum da küçükken 1 kere yataktan düşmüştü 1 hafta o psikolojiyi atamadım. Düştüğü yeri gördükçe nasıl düştü nasıl tutamadım diye kendimi yedim resmen. Sonra geçti. Ondan sonra hep önlem aldım bir daha yaşamadık şükür.
Cnmcm123 Mmomm kimle konuştuysam aynısını diyor kaç kere düştü bizim çocuklar diyorlar da gel bana sor bide