Merhaba bebeğim e 2 ay diyet yaptık ek gıdadan sonra anlaşıldı hafif düzeyde alerjisi var diye bana diyet yaptırmadı 2 aysonra fırınlanmış yoğurtla kek yaptım hafif boynu kızardı kaşına biraz kabardı doktor bu sorun değil diğer basamağa geç diyor mantıklı gelmiyor ne yapmalıyım sizce? Bir de yeni test yapıldı onda da alerjisi olduğu görüldü buna rağmen diyet açmak mantıklı mı?