Anne_gunlugu
Off aynı aynı.. Kızımın yeme problemi 10.ayda falan başladı, şu an 21 aylık tam gaz devam 🤦♀️
Sanırım bu durumu kabullenip ona göre davranmak lazım. Ben çok üstüne gittim ve önüme gelene hep yemiyor yemiyor dedim. Belki böyle yapmasaydım düzene girerdi.
Siz daha yolun başında sayılırsınız çok üstüne gitmemeye çalışın, yemiyorsa gerçekten bırakın ısrar etmeyin. Bir öğün yemezse diğer öğün yer. Yani inşallah 🙈
Başka da önerebileceğim bir şey yok maalesef, kelin merhemi olsa durumundayım çünkü 😁