Elisa77ebru Kızım 11 aylık hıc bısı yemiyor yaa ne versem tükürüyor 5 gundur flan Boyle bu durumu yaşıyan var mı acaba yaa
BaranOgur Elisa77ebru ; Merhaba Maalesef benim Bebeğimde 5 gündür sadece emiyor. Diş çıkarma sürecine girdik ve 3K aşılarını olduğu için hastalandı. Biran önce eski hallerine dönmeleri dileğiyle 🤒
GokSuM Elisa77ebru ağzının içine heryerini ışıkla güzelce bakın. Geçen hafta benim kızım öyleydi. Sol üst damak ile yanak arasında yara çıkmış meğer.