Dün yazmıştım hasta oldu geniz akıntısı dediler diye. Gece ateşi hiç düşmedi, sürekli ağladı hiç uyumadı. Sabah kayınvalideme dedim, bu çocukta ki geniz akıntısı ya da grip değil, covid değilse ben bir şey bilmiyorum dedim. Sonra doktoruna yazdım o da hastaneye çağırdı, kan aldılar, hava verildi, serum takıldı. Domuz gribi testi ve covid testi yapıldı. Krup dediler ama covid çıktı. 9 aylık ve doğduğundan bu yana 3 kere bronşit geçirdi, zaten hasarlı ciğerleri. Ne yedireyim ne içireyim bir an önce toparlaması için?