Anneler saçma bir soru soruyorum biliyorum ama ilk çocuğum bilgim yok. Kızım 1 ay 5 günlük. Meme reddimiz vardı o sebeple aç-tok kestiremiyorum. Bide mastit olmak üzereydim kanallarım sık sık tıkanıyor . Emziriyorum. Göğüslerim rahatlıyor ama genel olarak sert… Sağım yapmak zorunda kalıyorum. Kızım 6 Ocak 3410 gram doğdu şuan 4400 gram. Günde 5-7 kere çişli bez alıyorum. Bu göğüslerimin sertliği acaba süt gitmiyor mu diye kafamı karıştırıyor. Aç olsa ağlardı değil mi ? ☹️