anayimbennana Kızlar max.500 TL bütçem var işe başlıycam inşallah öekim gücü kuvvetli hangi pompalar var Philips nasıl sizce lütfen bi el atın ptesi işe başlıyorum
Aysenur-Goktug anayimbennana bende baby plus çift pompali olanından var bir kaç kez kullandım isterseniz 300 den veririm valfin biri kayboldu ama satılıyor o yüzden fiyatı uygun tuttum
Kubraaa89 anayimbennana mamajoonun aldım ama 1 kere denedim yapamadım el manuel aldım kutusnda duruyor ama masaj özelliği filan var
anayimbennana __asyanil H0606 sütümde az çok değil o yüzden çekimi kuvvetli bişey arıyorum bende baby plus kullanıyorum ama çekim gücü çok çok az süt hiç gelmiyor
H0606 anayimbennana valla benim hiç yoktu ama kullandım 3 4 günde geldi sütüm iyi ki aldim yine olsa yine alırım
Kubraaa89 anayimbennana yanlış anladın sanırım mamajoonun ki duruyor öylece çekimi çok iyi biberonu felan da var içinde. Ben kullanmadım elle daha kolayıma geldi. Ama kuzenlerim kullandı çok memnunlar