eymenveannesi Kızlar biz bugün 1 aylığız bebeğim kakasini yapamiyo gaz içinde damlaları var doktorumuz fitil verdi öylelikle yapiyo bi çare bulanlar ve başına gelenler allah rızası için lütfen yardımcı olsun ağlamaktan mafoldu oğlum😭
Ayse92 eymenveannesi bi çay kaşığı hakiki zeytinyağı dök ağzına kıçına da sür ve kulak pamuğuyla kıç deliğini uyar
Ask_ikra46 Didem27 bene fitil veriyorum canım bendede aynı gaz sancısı mı kakasını yapamıyor mu çözemedim daha 7 günlüğüz biz
Arasali Didem27 günde en az 5 kez kakalı bez alıyorsan bebeğin altından bence gaz sancısı olabilir ayak altı ve göbek deliği kenarına elma yağı sürerseniz üşütmesini alacaktır ve bebeğiniz birazcıkta olsa rahatlatacaktır
eymenveannesi Arasali fitille yapiyo malesef 1ay 7 günlük olduk doktora götürüyoruz normal diyo ve gaz için damlalar kullanıyorum