dmrkangamze Pansuman yaparken damlattim bı kaç damla .bezini degistirken falan sürdüm. Masajda amaç o derinin baş kısmına yapimammasi. Eğer çekerek sürüyorsaniz derisini iyi birşey. Bana demedi doktor 1 hafta sonra baktım yapışmış gittim tekrar eliyle açtı. Çok sinirlenmistim bilgi vermediği için oyuzden sünnetle ilgili bı durum olsa mutlaka söylüyorum . Bebeğim emekliyordu o dönemde ben acır birşey olur diye üzerine titrerdim ama o hiç sünnet olmammis gibiydi .dediğim gibi bardak falanda koymadım cisiyle toparladık 1 haftada 🍃