avaredolaniyorum bizde tam olarak böyleyyiz
dişleri çıkıyor bir yandan bir yandan bana bağlı yanından 2 dk ayrılsam çığlık çığlığa güzel güzel diyorum kızım sana kahvaltı - yemek hazırlamya gidiyorum hemen gelicem diye gidince başlıyor ağlamaya ağlarken yemekte hazırlamıyorum 😪 elimi yüzümü zor yıkıyorum sabah , tuvallet benim için artık bir hayal hemen gir çık ,
internetten araştırdım acaba biz güvenli bağlanma sorunu mu yaşıyoruz? Bizi gidicek gelmiycek mi zannediyor . Yanlarından gitmemiz onlar için travmatik bir durum mu? Pedegpgtan randevu aldım sırf bu durum için . Nasıl güvenli bağlanma sağlayabilirim. Eksiklerim neler diye. Bu durum normalmiş 6 12 ay arası ama ben bir travma oluştumu diye çok korkuyorum. Bu sebeble pedegpgtan randevu aldım. İsterseniz sizde bir danışın. Çok zor bir durum. Hem bebek hem anne için çünkü