Benim kızımda 8 ay 21 günlük,pazartesi akşamı ateşi 38,5 oldu sonra duş aldırıp calpol verdik ama o gece ateşi hiç düşmedi 39-39,5 arasındaydı hep,önce keyfi yerindeydi ilerleyen süreçte keyifsiz ve halsizdi hiç bir şekilde emziremedim sürekli duşa soktuk ıslak ılık bezle(soğuk olmayacakmış) sildik.Ertesi gün dahada kötü oldu 40.dereceyi gördük sonra doktor duşa sokun ve kurulamayın üzerinde kurusun dedi calpol ve dolven(bizde pedifen vardı) dönüşümlü verin dedi ve o gece sürekli emzirip su verdim ateşi düştü şimdi antibiyotik kullanıyoruz ciğerlerine hava veriyoruz çok şükür toparladı tabi hala burnu falan akıyor ama çok şükür ateş 2 gün sürdü.İnşallah bütün bebekler kolayca atlatsın