Eymenimm34 Cnsypc Oğluma lansinoh kullanıyorum kızıma avent ikisinden de memnunum anne memesine en yakın ikiside oldukça tercih ediliyor ben daha çok aventi beğeniyorum 👍🏻
LadyGugu Biz ikisini de kullanıyoruz. İkisinden de memnunuz. Lansinoh alırsanız ve bebeğiniz 3 aydan küçükse “slow flow” yavaş akış olmasına dikkat ederseniz daha iyi olur. Gaz olmaması için yavaş akış öneriliyor.