bisenakillisinzaten Alnalprdha bilmiyorum ama bende bir kaç hafta yaşadım yeni yeni toparlanıyorum sçmak bile büyük nimet valla
BenMathilda Alnalprdha Zamlar sonrası yeterli protein ve lifli gıdalar tuketememekten dolayısı olabilir mi ki acaba 🙈
Busramaden Alnalprdha oglumda dogdugundan berı kabızdı gıtmedıgımız doktor kalmadı sonunda bı doktor gastroya yonlendırdı ve cozumu orda bulduk kalsıyum fazlalıgı oda d vıtamınınden oluyomus bız kestık d vıtamınını bıde duphalac kullanıyoruz sornumuz kalktı ortadan cok sukur
Alnalprdha bisenakillisinzaten biz onu 3 ay önce çok iyi anladık kızım kabız ve hiçbir ilaç düzeltmedi
PrensesSsannesi19 Alnalprdha Benim bebeğim 2 aylık olacak ama kabızlık var doktor gittik her şey normal ama gaz çıkarıyor kaka yok bende şaşırdım fitil vermeden yapamıyor ne yapmalıyım zeytinyağı veriyoruz gaz damlası kullanıyorum ama yok
Alnalprdha PrensesSsannesi19 inan aynıyım biri 2 yaş diğeri 4 aylık ikisinde aynı kızım için kullanmadığım ilaç kalmadı biseyin yaradığı yok ne olacak nasıl olacak bilmiyorum çok zor
PrensesSsannesi19 Alnalprdha İlk bebeğim inan çok zorlanıyorum sanki yetemiyecekmisim gibi o zorlandikca ben kötü oluyorum her şey normal ama yok yapmıyor nasıl yapicak anlamadım
Alnalprdha PrensesSsannesi19 benim kızımın doldu bağırsakları 5 gün lavman yaptık yine aynı yine aynı
Bulutbey Bizd uzun süre çektik kabızlık oğlumda. Dönem dönem yine oluyor. Magnesiee Calcinee diye birmilaç var o çare oldu bize. Doktorlarınıza danışın uygun görürse tavsiye ederim.
PrensesSsannesi19 Busramaden Bana da d vitamini yapıyor gibi geliyor bir kaç gün vermek istemiyorum ona göre bakacağım bakalım hala devam ediyor mu sağlık ocağı verdiği d vitamini kullanıyoruz
Busramaden PrensesSsannesi19 ben ılk onu kullandım sonrasında ocean aldım ama bız ıkı ayın sonunda duzene gırmeye basladık