Merhaba hanimlar. Bebeğim 55 günlük. Mukuslu köpüklü kaka karin ağrısı ve asiri gazı var. Alerjik mana kullanıyoruz doktor verdi. Birde relaktaz yazdı bu relaktazi kendi sütümü verirken mi vereceğim yoksa alerjenik mamaya da vermem gerekiyor mu ?? Ben sadece emzirirken verdim ama cocugm rahatlamaya bir türlü mamaya da katmak gerekiyormuydu