Demura benim bebeğim 4 aylık oldu ilk 2,5 ay uyuturken çok zorlandım.Gece uyumuyordu yatırınca 2 dk sonra ağlıyordu çok zor uzun ve uykusuz gecelerden sonra her gün aynı saatte uyutmaya çalıştım,akşam da yine aynı saatte yatak odasına kapandık ve ninniyle uyuttum.Şimdi saati gelince uyukluyor yada huysuzlanıyor bende yatırıyorum. Benim bebeğim 3 aydan sonra düzene girdi,başka bebeklerde daha geç yada erken olabilir