Azragamze Sezeryan sonrasında özel bölge için ağdaya giden anneler tecrübelerinizi alabilir miyim? Ne kadar süre sonra gidilebilir 40’ım yeni cıktı gidebilirmiyim bi sıkıntı oluyormu
shawty Azragamze ben 40 ım çıkar çıkmaz gittim kanamam bitince herhangi bir sorun yaşamadım daha 2 ay önce doğum yaptım 🙂😌
shawty Azragamze sezeryan oldum evet ama inanın herhangi bir acı hissi yaşamadım doğumdan önce nasılsa aynı şeydi benim için 🙂 korkmayın bende korkup burada post açmıştım ama bayan arkadaşlarda yaşamışlarr sorun 🙂
Azragamze shawty beni korkutan acısı değilde dikiş bölgesine sürülüp çekilirken ki bişey olur korkusu ya da sonrası enfeksiyon vesaire kapat korkusu
shawty Azragamze Şükür bende birşey olmadı ama benim sezeryan yerim şuan sadece saç teli gibi iz kaldı başka herhangi birşey yok dış tarafında sizinde böyleyse korkmayın tabii kabuk vs var ise gitmeyin enfeksiyon oluşabilir