AlEs Arkadaşlar 3 aylık oğlum var. 2 gündür ishal gibi normalde de sıvı şekilde yapıyor ama bu kadar değildi ve kokusu baya farklı. Anne sütüyle besleniyor. Neden olur acaba bi fikri olan var mı