Kızlar kızım doğduğundan beri huysuz bir bebek ben düzelir diye beklerken daha kötü oldu artık ümit etmiyorum uyku düzenini güya oluşturduk akşam 9 buçuk bazen 10 da uyutuyorum gündüz de çok uykusu yok 1 saat uyusa şükrediyorum o da beyaz gürültüyü açıyorsam bir saat uyur yoksa uyumaz tabi her zaman işe yaramıyor🙄 bazen gündüz uyumuyor mesela dün bir saat bile uyumadı akşam 9 buçukta uyuttum defalarca uyandı gece 3 e geliyordu uyandı sanki uykusunu almış gibi uyandı 2 saate yakın uyumadı 4 buçukta zorla uyudu sabah da 9 da kalktı yani yaklaşık 5 saat falan uyudu zaman zaman bunu yaşıyorum sanki saatlerce uyumuş da uykusunu almış gibi kalkıyor niye böyle oluyor anlamıyorum normalde gündüz uyumayan bir bebek gece uyur diye biliyorum benim kızım niye böyle😩😩zaten gece saat başı kalkıyor aç desem mama yedirip peşine emzirip öyle uyutuyorum yine yarım saat , bir saat sonra kalıyor ben hiç 4 saat kesintisiz uyuduğumu hatırlamıyorum 3 saat nadir uyur 😣 9 ay 21 günlük olduk gece kalkıp yanıma alıp emziriyorum yorgunluktan hatırlamıyorum bile korkuyorum birşey olur düşeririm falan diye