Bebeğim 7.5 aylık dün akşam üzeri ateşi çıkmaya başladı hala da devam ediyor kafa ateşi en yüksek 38.4. Olmakla beraber koltuk altı sabah 38.8 gördü, ılık duş calpol ıslak bezle kontrl etmeye çalışıyorm. Ayrıca 2 gündür kakasını yapamıyordu kabız gibiydi az önce ıkına ıkına yaptı balçık gibi yeşil ekşi kokulu normalden farklı yaptı taşırdı. Bi huysuzluğu yok halsiz sadece yemesi de iyi ama keyfsiz , 3 aylıktan bu yana eli ağzında salya ve ne bulsa kemiriyor. Aynı durumu yaşayan var mı