Deletedmom_21 Oglum dun sunnet oldu 5 aylik dunden beri atesi var bi atesi dusuyor bu cikiyor 37 felan oluyor simdi olctum 37.6 cikti kakasi da acayip derece de katıydı niye olmus olabilir ya korkmaya başladım sunneti yapan doktor ateslenmez dedi ama atesi var
BirAlparslanAnnesi Deletedmom_21 enfeksiyon olabilir doktora götürün bi pipide herhangi birşey varmı ?
Leyla0613 Deletedmom_21 sünnetten ateş olması beklenmezmiş. Ya sünnette enfeksiyon vardır ki onu anlarsınız bence. Ya diş çıkarıyordur ya da hastanede mikrop kapmıştır aklıma gelenler bunlar. Benim oğlum da geçen hafta sünnet oldu aynı gün diş çıkardı acayıp terlıyordu ateşine bakmadım ama eminim 37 lerdeydi.
BirAlparslanAnnesi Deletedmom_21 acaba ameliyathanede üşüttü ondan ateşlenmiş olabilirmi ki kusma falan varmı çok geçmiş olsun. Sünnetiniz de hayırlı olsun 😇
Deletedmom_21 Momanne06 bilemiyorum ki ya ilk cocuk anlayamadim surekli eli agzinda parmagini cignemeye calisiyor emzigi cigniyor
Deletedmom_21 BirAlparslanAnnesi saol canim benim allah razi olsun evde oldu sunnet canim doktor eve geldi evde baya sıcaktı
Deletedmom_21 Leyla0613 dun baya terledi sunnet olduktan 4 saat sonea terlemeye başladı terleme durdu ateşi var evde oldu sünnet doktor eve geldi
Polyanna12 Deletedmom_21 canım bence sünnetten dolayı değilir üşütmüş olabilir. Bizimkide gecen hafta sünnet oldu akşamına öksürük burun tıkanıklığı başladı. Ağlıyir diye bezini biraz açık bıraktıydık ara ara üşütmüş hemen.
Canan80 Deletedmom_21 ağrı kesici ve ateş düşürücü ilaçlarını düzenli olarak verin bence. Biz oğlumda öyle yapmıştık .Antibiyotik de başlamıştır doktorunuz.hayırlı uğurlu olsun geçmiş olsun