Arkadaslar merhaba. Bugun dogalgaz faturamiz geldi ortalama 550 600 gibi birsey bekliyorduk 718 geldi. Gelmesi imkansiz cunku surekli faturamizi hesapliyorum 3 asagi 5 yukari hesapladigim sekilde geliyordu hep. Bu sebeple faturaya ve sayaca baktik ve son endeks sayacimizda 492yken faturaya 552 yazilmis.bu sebeple faturamiz daha yuksek gelmis. Hemen arayip sikayette bulunduk ve bizim soyledigimiz sekilde guncellediler faturamizi. Dalginliktan mi kasti mi yapilmis bilmiyoruz artik.