Merhaba hanımlar, Happy momdan yeni gelen buraya😊 20 günlük yalnız anne sürüyle beslenen bebeğim 2 gün önceye kadar günde 4 kere kaka yapıyordu, gaz sancıları başlamıştı biraz Nurse Harvey’s damla kullanıyorduk iyi geliyordu. Fakat bi anda önce 24 saat kaka yapmayıp 1 kere yaptı şimdi de 26 saat oldu hala kaka yapmadı. Çiş yapıyor, gaz çıkarabiliyor damla sayesinde ama huzursuz sürekli, zorlanıyor kızarıyor ama kakasını yapamıyor, yaptığındaysa katı değil normal renk ve kıvamda kabız değil yani. Biraz araştırdım bebek sadece anne sütü alıyorsa 4 güne kadar kaka yapmayabilirmiş ama baştan beri böyle değildi ve çok huzursuz ağlıyor uykusu bölünüyor emin olamadım benzer durum yaşayan var mı aranızda? İlk çocuğum çok tecrübesizim her şeyden endişeleniyorum 🤦🏻♀️