yusufmertmom 3 ay 7 günlük oğlum 1 saattir biraz ateşi ve sıçraması var. 37,7-38,3 çıktı. Calpol verdim 1 çay k 40 dk önce ama pek fazla oynama yapmadı. Ne önerirsiniz kızlar ne zaman hastaneye gitmeliyim