meyrakus 2 günlük bebeğim ilk doğduğunda 24 saat içerisinde çişini yaptı. Sonra dün akşam 11.30 gibi yaptı ama akşamdan beri hiç çiş yapmadı. Hemşireye doktora soruyorum yeterince beslenemiyordur diyor ama sütüm yeterince var hatta sağıyorum bugün beslenme değilse böbrekte sorun olabilir dediler varmı aynı durumu yaşayan çok üZgünüm gerçekten
gokce24 meyrakus yudum yudum aralıklı ılık maden suyu içmeyi deneyin. Kayınvalidem demişti bebeğe güzel çiş yaptırıyor diye denemiştim
Hande-ege meyrakus benim bebeğim de bir kaç günlükken geceden beri çiş yapmamıştı ertesi gün öğlene randevu bulup hemen doktora götürmüştük kan tahlili yapılmıştı sizde bir doktora götürün isterseniz. Bebeğim de sürekli gögsümdeydi ama maalesef aktif ememiyordu ben anlayamıyordum o zaman bu durumu tabi hep emiyor sanıyordum . Sizde sağın verin arada hem sütünüz artar hemde gögsünüz şişmez bu şekilde rahatlar. Günde 4 çişli bez almalısınız takip edin.
Morika Çok aktif ememiyor olabilir, ama tahlil yaptırmakta fayda var, siz talep edin ama sakin kalın yoluna girecek.