Selamlar sevgili anneler
yaklaşık 1 aydır solgar’ın haplarından içiyorum sütümün artması için. Kullanımı ile ilgili günde 6 adet deniliyor ama nasıl içileceği ile alaklı çok net bir bilgi yok. Ben sabah kahvaltısından sonra 4-5 adet şeklinde kullanıyorum ama kimisi öğünler sonrası 2-2-2 olacak şekilde kullanın diyor. Bu sıralar sütüm yine azaldı gibi acaba yanlış mı kullanıyorum diye şüpheye düştüm. düzenli kullanan varsa ne şekilde tüketiyor bilgi verebilir mi?