Bebeğim daha 27 günlük bugün ilk kez ağlarken bi anda katıldı ve morardı ağzı açık kaldı yani hayatımdan 50 yıl gitti desem yeridir ben ağlamaktan helak oldum fenalastım yani ona bisi oldu sandım bunu yaşayan deneyimli annelerin tavsiyeleri neler :((