Kısaca anlatayım sana. Bugün gittik hastaneye. Beta hcg ye baktı doktor gebelik hormonu dedi. 0.1 falandı gebelik yok dedi. Tamam ama adetim neden gecikiyor dedim ? Hormon testleri yapıyım dedi. Herşey normal sadece prolaktin hormonun 42.28 dedi. Sonuçta da gönderdim zaten. 25e falan düşürmem gerek benim bunu internetten Ahmetle öyle araştırdık. Şimdi senden isteyeceğim şey , araştırıp baktığımıza göre bu hormonun yüksek olması adet düzensizliği yapıyormuş hatta gebe kalmayı bile engelliyormuş. Dostınex diye bir ilaç verdi doktor. İçinde iki küçük tablet var. Kullanmalı mıyım ? Kullanacaksam nasıl kullanmalıyım?.. Doktor pek tatmin etmedi bizi buralar şartlar falan malum. Napalm bilemedik. İzne falan çıkıp hastaneye gideceğiz olmazsa. Kafamın içi allak bullak