Herbokalog 7.aydan beri hee çorbasına katıyorum.. Bende kasaptan alıyorum ilikli düdüklü tencerede baya kısık ateşte kaynatiyorum sonra pet bardaklara tek kullanımlık doldurup buzluğa koyuyorum baya rahat oluyor
HacerLiya https://pinoeatshealthy.wordpress.com/2016/01/31/kemik-suyunun-yararlari-ve-yapilisi/comment-page-1/#comment-1696 Bu sitede neden uzun saatler kaynatılması gerektiği ve yapılışı gayet güzel anlatılıyor isteyenler okuyup yararlanabilir 👍🏻 Ama yine de cevap veren hanımlara çok teşekkür ederim ☺️