Merhaba arkadaşlar 1,5 aylık bebeğimin iki böbreğindede birden fazla sayıda 3 mm. Çapında taşlar olduğu söylendi doktor gün içinde içebildiği kadar su vermemi söyleyip 3 ay sonrasına kontrol için randevu verdi 😞 başına böyle bir durum gelen var mı acaba