Bebeğim diş çıkarma döneminde hem üstüne boğazı kızardı hem diş yüzünden kulagında intihap vardı,doktr antibiyotik vermıstı bir hafta kullandık gectı şükür ama sımdi kanli ishalı var.acile götürdüm sorun yok dedi kan testti yaptık.enterogermina verdi doktor birde ishal geçsin diye toz içecek verdi basına gelen var mı acaba boyle antıbıyotıkten sonra olan var mı kuzum 11 buçuk aylık:(