Kuzucukumsu öyle düşünme nerden dönersen kardır bende çok kızıyorm kendime çevreme ama olsn bizim huysuzlugumuz falan hiç olmadı yada sakin oldugu için agladıgında normal karsılamış olabilirim dün unuttum ve sıcak çikolata içtim sütle yapıldı ve kakamız aynı oldu tamam dedm kesin var ve kestim suan yumurtayıfa keseyim istiyorm ama bu sefer yicek bişi kalmıyor kahvaltıda kendinde bırak süt ürünlerini eger kakada değişme olursa devam et