Deryabodur55 aldığınız alkolün miktarı ve oranına göre değişir. Ortalama 12 saatte atılır vücuttan. 12 saat sonra da sütü tamamen sağıp dökmek gerekir. Ama yine de kabaca ne kadar kaldığını bilemeyeceginiz için çok da gerekli değilse içmemek Tabiki en doğrusu. Emzirirken yada hamileyken arada bir 1 kadeh kırmızı şarap da sorun yok. Sadece kırmızı şarap ama. Aşırıya kacmamak şartıyla ara vermeye yada sagmaya gerek yok. Ben 6 yıldır hiç içmedim. 6 yıldır doğum emzirme döngüsü içerisindeyim. Sadece doktorum sorun yok istersen iç dediği için yurtdışında tatildeydik o zaman. Oğlum 1 yaşında ve gece deliksiz uyurdu. Oğlumu uyuttuktan sonra eşimle birkaç kez 1 kadeh kırmızı şarap içtim. Başka da hiçbir şeyi 1 yudum bile içmedim.