dunyammmm29 Kızlar neden hala dokuluyor sağ ve sol iki yan bomboş kaldı seyrek bir şekilde hafif yeni çıkan saçlar var ama oralar kel gbi kaldi bu ayda normalmi
Elifinhyli dunyammmm29 Bence normal Benim de kızımın saçları dökülüyordu sıfır vurduk daha sonra Şu an saçları İyi daha gür ve daha güzel saçları oldu
Elifinhyli dunyammmm29 Dogrulugunu bilmiyorum benim kizimin saci kesmeden oncede cok yumusak degildi aynı sac tekrar cikti