Hanimlar bu bebekler ne olacak ya her ay bir sey cikiyor bi ay mama yemez bi ay atak gecirir dger ay hastalanir baska ay huy degistirir valla artik cok yoruldum..bazen diom bizde mi ailemize bole yapioduk bukadar huysuzduk.. 6 ay lik bebegim bi huysuz anlatamma..ne yapsam mutlu olmuo surekli altim acik kalsin kucakda gezdirin dio .. birde gece uykusu da iyice gitti ..gece 12 de zor yatio uykusuzlukdan gozleri kapanio ama hic yatmak istemio surekli bagirio aglio mizmizlanio ayakda salliom kucakda salliom besikde salliom meme veriom banamosin demio..gecede en uzun uykusu 1 saat hop hemen meme istio tum gece meme acik yatiom agzimdan cekme dio.. bole degildi son 2 haftadir mahvetti beni dis soylemiom zaten biktim valla ne yatabiliom ne temizlik yapabiliom bide haftaya yillik izne ayrilioz yolculuk var karadenize kayinvalide gile..nasil gececek bununla yolculuk bilemiom siz bi akil verin hanimlar siz neler yapionuz bebeklerinize