Nilderiin Merhaba sevgili anneler 2 ay 22 günlük kızım uyurken birden ellerini iki yana açıp sıçrıyor başına gelen var mı acaba doğumda 30 sn oksijensiz kaldı onunla alakalı olabilir mi ?
noname9226 Nilderiin moro refleksi. Aslında onu yaptığı için çok sağlıklı 😇 çözümü kundakla bulabilirsiniz. 3. aydan sonra azalıyor merak etmeyin 🥰
Sanal Nilderiin aynısı bizde de oluyordu hatta sırf o elleriyle çırpınır gibi yapması yüzünden uykudan uyanıyordu 4,5 aylık oldu geçti
Nurtalib Nilderiin normal o canm kundakla ellerini icine koy uyurken cok uyanir yoksa biz öyle care bulduk
noname9226 Nilderiin yok annesi 😇 daracık yerden etrafı açık kocaman yere geldi gayet normal merak etme 🥰 internettende araştırabilirsin endişe etme sakın 😊 benim bebeğimde de vardı şuan 3 aylık azaldı ❤️
Jeatimo Nilderiin Deryabodur55 kızlar güldürdünüz. 😂 Bu bir refleks çok cooookk normal ve sağlıklı ellerini yarım kundak olacsk şekilde kundaklayij mutlaka yatmadan önce sorun kalmaz azalacak 3 4 ay içinde
Utkucan Nilderiin eğer oksijensiz kalma durumuda varsa epilepsi nöbetinden şüphelenilir çocuk nöroloğuna gidin eeg çektirin mutlaka sakın ihmal etmeyin moto refleksinden ayrılmasıda çok güçtür
uzlet Benimki de 2 ay 3 günlük Aynı şekilde sıçramayı ben de yaşıyorum bazen de uykudan ani bir şekilde haykırarak ağlayarak uyanıyor normal mi ve bunu yaşayan var mı
asude456 uzlet tam olarak nasıl yapıyor canım ellerini yana doğrumı açıyor yukarı doğrumu yüz ifadesi nasıl oluyor o sırada
buselidunya Nilderiin Moro refleksi diye birşey duymuştum, o bence. Kızım da o aylarda öyleydi uyurken birden bire sıçrar kendini uyandırırdı zamanla geçti🥲
Kuzeymiram Nilderiin elleri bosluga dusuyor direk irkiliyor uyudugunda hafiften kundak yap istersen daha uzun uyur belki