Sağmak süt ölçümü degildir. Sağdığınızda az sütünüz gelebilir ki bu sütünüz az demek degildir. Bebeğin emişiyle pompa aynı değil malesef. Bebeğin kakasını çişini yapıyosa, huzursuz degil uyuyosa doyuyo demekdir. Gerisini cok kafaya takmamal lazım güzel anniş. Daha cok kucuk zaten. Kucuck bir midesi var 😊