Aycaasaf Ek gıdaya başlamadan çok araştırdım. Bebekler çok akıllı, kendilerini kurtarabilirler öğürerek. Öğütme refleksi dillerinin ortasındaymış, fazlayı çıkartabilirler yani. Hiç püre vermedim hep çatalla ezdim tadımlarda. Büyüdükçe de çorba, yemek, pankek usülüne geçtim. Zaten blw başlamıştık. Kendi yiyordu yani. Hala sulu olmayanları kendi yer. Deneyin pişman olmazsınız. Çiğneme refleksinin gelişmesi lazım, ilerde büyüdükçe reddeder katı gıdaları. Umarım başarırsınız😊