Annesinin_kuzusu00 kursa gittim ben soyle kursa gittigimde sınavla ilgili bilgi ve yazı yazmada bana katkı sağladı tabiki öğrenmede desteği oldu ama ben ilk girdiğim sınavda kaybettim sonra sınavın mantığını nelerin çıkabileceğini anlayınca 2.de daha rahattım ve kazandım. Sorular yapılabilir düzeyde oluyor sadece zor olan basbasa konuşmak diyalog halinde biraz heycanlAnabiliuor insan ve meil yazmak zordu bi konu veriliyor ona göre yazi yaziyorsunuz benim ilk girdiğim zaman 30 kelimeyi doldurun demislerdi 2. De 50 kelime olmuştu şimdi nasıldır hiç fikrim yok. Sormak isteğiniz olursa sorabilirsiniz