Olivia1202 Merhaba anneler bu hastalığı teşhis konup ilaç kullanan çocuklarınız var mı ? Ne gibi değişmeler oldu işe yaradı mı çocukta nasıl etkiler yaptı . Tabiki doktorun yazdığı ilaçlardan bahsediyorum . Teşekkür ederim şimdiden oğlum 4 yaşında.
Olivia1202 minikASLANIM yerinde hiç durmuyor çok aktif bir çocuk konuşmuyor suanlik cümlesi yok sadece bir kaç kelimesi var. Bişey söyleyince anlamıyor kafasına göre takılıyor yemek yerken bile bütün evi geziyor göz teması kurmuyor seslenince duymuyor gibi bakmıyor . Normalde yoktu ama bı üç aydir falan hircinlasmaya başladı vuruyor isiriyor oyun oynarken bile ittirerek vurarak oynuyor . Kendini yerlere firlatiyor bagariyor . Odak süresi bir kaç saniye . Bişey yapıyor mesela oyuncakla oynuyor bı dakka sonra başka bişey e sarıyor . Bunun gibi tabi her çocuk farklı
BugsBunnyy Olivia1202 konusmamasi seslenince bakmamasi goz temasi olmamasi bunlarda aslinda 4 yas icin beklemen seyler cocuk pskiyatrimi bu taniyi koydu
Elanur11 Olivia1202 otizm olabilir mi ? Benim de oglum 3,5 yasinda bizde de az da olsa belirtileri var doktora göturdugunuzdr buraya yazarmisiniz?
Olivia1202 BugsBunnyy Hayir bunlar beklenen şeyler değil 4 yaş için . 4 yaşındaki bir çocuk cümle kurup anlar etrafında söylenilen şeyleri. Göz teması kurar ve benim oğlumun yapmadığı bir çok şeyi yapabilir
BugsBunnyy Olivia1202 otizm olabilir mi peki bu konuda bir sey soylediler mi yani ona gore egitim almaya baslar ilerler